Valborg idag då!

2010-04-30 @ 09:41:30
Just nu tvättar jag, ska plugga sen träna Stepmuskel 12.15! Synd på vädret idag, vi ska ju grilla men det går nog bra ändå. Såg ut som om det inte skulle regna ikväll iallafall. Kolla min läskiga länk! Lite otäck liten robot.. Tänk att ha den sittandes i sin egen soffa?

Technologic

Sen kanske jag ska tipsa om en bra låt också, inte bara enformiga som Technologic. Förhoppningsvis har alla hört låten, men ni som inte har och ni som kanske har glömt bort den - njut och lyssna på texten! Visst är grabbarna snygga i sina kläder och långa hår?

Dream on
Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

sv: Åh tusen tusen tusen tack! :) vad glad jag blir att du gillar mina foton.

Ska bara ta det lugnt idag, åker till Spanien imorgon så då lär man vara pigg i huvudet om man ska sitta på ett flyg i 6 timmar :P Själv då?

2010-04-30 @ 14:42:55
URL: http://nataliasoder.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag får tio dagar betalt semester :) Det finns alltid saker att göra så man kan ganska ofta boka in sig på olika pass under dagarna :)



SÅ BRA LÅT! Och jag är ju en eminem-nörd så jag gillar hans version också ;)

2010-04-30 @ 15:09:45
URL: http://lorissalovebomb.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS