Uni!

2010-04-09 @ 14:27:09

Sitter på uni just nu, klar med vårt PM vilket känns riktigt bra! Så nu är det bara att vänta på träningen som börjar 15.30 och idag är det Cykel 40 som gäller. Jag gillar verkligen inte spinning, eller att cykla överhuvudtaget, men jag behöver ju träna upp min kondition som knappt existerar så jag måste dit plus att Johanna som vanligt vill på spinning. Blev lite sugen att gå på Core efter det också, får se hur jag gör.. Core är mer min grej faktiskt!

Ikväll är det inget alls planerat vilket känns konstigt? Blir säkert mys och plugg.. Eller bara mys kanske!

Imorgon ska jag nog på Pilates för första gången!

Hej.

Kommentarer
Postat av: P

Det vart bara mys!!! ;)

2010-04-10 @ 15:01:27

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS