Tvätt..

2010-04-15 @ 18:58:18

Måste snart springa ner till tvättstugan igen. Tyckte att det var lite tvätt först men blir säkert 6 maskiner eftersom alla möjliga sorters kläder ska tvättas - 60C färg *2 + vit, 40C färg + vit, 30C färg! Intressant va?

Tränade Bodypump 16.00 idag och ökade på en massa muskelgrupper eftersom jag inte fick någon träningsvärk av passet i tisdag, skumt va? Sen var jag ju även och tränade igår men ingen träningsvärk idag heller.. Det betyder att det är ökning som gäller i veckan.

Det bästa av allt idag var att då jag kom hem från uni och träning stod maten på bordet, sejfilé med vitsås och potatis! Visst har jag det underbart? 

Nu är P och skruvar i våra crossar så jag ska sätta mig och plugga i vanlig ordning, men först starta en ny tvättmaskin.. 

Hemavan i mitt hjärta.. (Man kan se skidbackarna i bakgrunden!)

Kommentarer
Postat av: P

You and me baby we ain't nothin' but mammals

So let's do it like they do on the Discovery Channel



Vi har tur som har varandra!

2010-04-15 @ 23:01:01

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS