Trött!

2010-04-12 @ 15:05:31

Kom nyss hem från stan och blev så sjukt trött. Hade tänkt sitta i soffan och plugga men jag var tvungen att förflytta mig till ett oskönare ställe för att inte somna sittande! Kanske behöver lite socker? Tar nog en frukt och hoppas på en kick från fruktsockret! Kan man säga/skriva oskönare egentligen? Känns som ett ord som används i den här delen av landet iallafall, vilket betyder att det är okej för mig att använda det! Vad tror ni om okul, obra, osmart, ofint eller oroligt? Oroligt går då verkligen inte om man nu inte är ute efter ett annat ord då..

Nä nu tillbaka till verkligeheten och den otroligt (otroligt) spännande boken Inkomstskatt - en läro- och handbok i skatterätt.

Hej.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS