Träning!

2010-04-14 @ 19:33:48

Jajjemen! Nu ska jag snart iväg på Iksu, kunde inte låta bli. Blir Stepmuskel 20.15 alltså både kondition och styrka som jag båda behöver massor av. Får fara och träna själv tyvärr. Fast jag börjar vara van vid det nu, lättast om man bara har sig själv att anpassa sig efter! Men tråkigt innan och efter att inte ha någon att surra med.. Hur som helst så är det roligt att träna!

Jag är ju som skrivet är ensam hemma ikväll eftersom P är med några kompisar. Såklart är det någon som plingar på dörren just precis då jag är på toa halvklädd i träningskläder så det slutar med att jag inte hinner öppna, men vem var det som plingade då? Ingen aning, men gissar på Jehovas! De är här och springer lite nu och då, fick bland annat ett handskrivet brev till mig och Patrik om att vi var välkommna på någon mässa. Undra om personen i fråga har bra timpenning, måste ju ha tagit en evighet och skriva brev till alla som inte är med.

Det skummaste av allt är att det bara plingade en gång och Jehovas brukar plinga fem! Förhoppningsvis var det inget viktigt! Nu - träning!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS