Tips!

2010-04-05 @ 21:31:24

Dags att börja deklarera, titta in på skatteverkets hemsida om ni är osäker på vad som gäller - det finns många saker som man får göra avdrag för. Ni kan tex göra avdrag för båt till och från arbetet eller cykel till och från arbetet (250:-/år), deklarationshjälp, hemresa, dubbel bosättning mm.

Åt just två hårdbröd med makrill inlagd i tomatsås eftersom vi här hemma försöker äta lite nyttigare. Det var helt okej ikväll eftersom jag fortfarande är förkyld och inte har fullt fungerade smaklökar! Jag bör nog tillägga att jag inte gillar fisk... Men jag verkar har någon brist på nyttigare fetter eftersom jag är konstant sugen på kokta ägg? Omega-3? Avokado har jag nyss tvingat mig själv att gilla fast det går sådär eftersom jag gillar det iform av guacemole vilket innebär att jag måste äta chips till. Däremot älskar jag pistagenötter så jag ska försöka leva på hoppet om att ifall jag äter en näve pistagenötter om dagen så blir allt bra!

Ps. Skatteverkets hemsida är för tillfället min bästa vän. Ds.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS