Tillbaka..

2010-04-17 @ 23:32:24

Tyvärr sitter jag här igen på en ledig lördagkväll och pluggar! Livet är väl ändå hemskt roligt? Var förbi hos Heidi där det var ett helt gäng med folk som skulle ha kul ikväll men det var bara för mig att åka hem vid tio.. Jag tror att jag börjar bli gammal!

Min mamma har gjort två semlor åt mig som just nu bor i min kyl och jag måste äta upp en av dem ikväll eftersom de lär smaka urk imorgon. Inte nyttigt.. Men jag ser det som att jag tröstäter för att jag sitter här hemma och pluggar! Vad gör alla ikväll?

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS