Tidigt..

2010-04-17 @ 08:28:13

Känns dumt att vara vaken såhär tidigt på en lördag men vad gör man? Måste plugga och måste på Röda Korset. Träningsväskan hänger med så att jag kan åka direkt på Iksu sen.

Antar att alla hänger med på varför det är flygstopp? Det kommer fortsätta idag också verkat det som enligt DI. Tur att jag inte ska flyga! Eller för den delen försöka få plats på en buss eller ett tåg. Men däremot hoppas jag att det går bra för Sofi och Emma att ta sig till Paris nu på måndag var det väl? Sen även att det går bra för Nina att ta sig hem från London eftersom Storbritannien verkar vara värst drabbade. Känns ju som det bara är katastrof att Arlanda är stängt, hur ska der då vara för en flygplats som Heathrow som är världens största? Fast det är ju bra för miljön att flygtrafiken står still men då har ju vägtrafiken ökat markant såklart. Läste ni om hon som tog taxi från Stockholm till Umeå för 9000kr i VK? Det är ju också ett sätt att lösa problemet! Är ändå konstigt att vi är så beroende av att kunna flyga, skulle kanske vara bra om det fanns lite effektivare alternativ till att flyga för det här lär ju inte vara första eller sista gången något liknande händer.

 

Nog om det! Nu ska jag ta tag i mitt liv. Vi ses!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS