Stan!

2010-04-12 @ 10:42:55
Hej hopp!

Snart blir det Greatan med Heidi och Ronja! Har inga pengar kvar efter idag däremot men det är nog värt det, ska köpa nytt månadskort till bussen och tanka en gång till innan jag får lön.. Imorgon fyller Emma år så vi ska dit och fika, mysigt! Ikväll ska jag och P fara och provköra en motorcykel och jag hoppas den är så fin som den verkar vara. Ja vad mer? Blir bara plugg annars idag och förhopppingsvis träning ikväll.

Mysprommis till mamma och pappa:

Mys med en nybadad Ronja hos Heidi:


Jag och P på väg till Carina i väntan på buss:

 

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS