Sommarlängtan 2.

2010-04-26 @ 08:47:26

Fint väder idag! Jag har min nya skjorta idag, är lite ovan med att ha så fina kläder till vardags så vi får se hur det går. Jag sov lite längre än vad jag tänkt idag men jag behöver en extra timma då jag jobbat en hel helg. Så nu hade jag tänka skynda på så jag hinner med bussen om en halvtimma. Ska sitta och plugga på uni idag så jag får något gjort sen eventuellt spinning på det. Här är en bild på vårt boende i sommar - Stugis! Längtar hemskt mycket efter att flytta trädgårdslandet och börja plantera! Blir jordgubbsplantor, ärtskidor, sallad, morötter och rädisor i år skulle jag tro. Vi ses little friends!

Kommentarer
Postat av: Julia

Det ser ut som en rejäl stuga, för att vara stuga ^^ Jag är ju van med vårt lilla fjanteri som skulle kunna blåsas omkull i princip :)



Nej, jag vet inte. Konstnärsshopen köper in en del från Panduro så de har lite smyckesdelar, men det är rätt dyrt där. Jag köper det mesta från Pagoni.se. Det ligger i Ö-vik, så det är snabba leveranser och rätt bra utbud :)



och ja, han är jättebra :) Och jag vet ju att du också har en bra karl! Lagar han också maten? ;)

2010-04-26 @ 12:07:41
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS