Snabbspolning.

2010-04-28 @ 17:59:49

Dagen har gått väldigt fort idag, har haft fullt upp med plugg, träning och matlagning. Nu sitter jag här och vet inte hur jag har hunnit med allt? Var på Cykel 40 idag igen och nu går det ritktigt bra för mig, orkar allt och idag ökade jag på mer motstånd. Men imorgon vill jag verkligen på Bodypump även om jag måste gå själv, tappar ju allt jag lyckats bygga upp annars. Sen är jag även väldigt sugen på att börja löpträna och funderar på att ta mig ut imorgon efter träning och middag om det blåser mindre för jag har inga bra byxor för det nuvarande vädret. Till middag idag blev det Chili con carne med massa paprika, tomater och champinoner. Helt okej!

Nu ska jag unna mig lite spel sen ska jag unna mig att färga håret och ögonbrynen sen unna mig en lång dusch, hårinpackning och eventuellt en ansiktsmask mitt i allt. Vad gör ni för roligt ikväll? P ska skruva i bilen och träffa grabbarna grus så jag passar på att ha lite alone time här hemma!

Har tyvärr ingen bild att slänga upp, kanske kommer sen ikväll om ni har tur. Hej!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS