Sängdags..

2010-04-18 @ 22:40:13

Har varit en riktigt oeffektiv dag för mig. Behövde verkligen få mer plugg gjort.. Tur jag bara behöver vara i skolan måndag och tisdag så jag hinner komma ikapp i veckan. Ska egentligen på en utbildning på Röda Korset imorgon men jag vet inte om jag har tid med det faktiskt, får se om jag kanske skippar den. P jobbar ju fortfarande så det känns tråkigt att lägga sig ensam men jag ska upp 05.50 imorgon eftersom vi börjar kl 8.15 med ett seminarium om hur en fastighetsförsäljning ska beskattas så jag måste ta mig i säng i tid. Tror vi har klarat av uppgiften väldigt bra så jag hoppas det går bra för oss! 

Imorgon ska jag träna! Vet inte när och vad än men jag ska släpa med mig träningsväskan i vanlig ordning. Nu är det slut på dagens slappande och slut på helgen som jag skulle få mycket gjort på. Önskar att dygnet hade iallafall en eller två timmar till. Jobbigt då det går så långt att jag måste prioritera bort några timmars sömn. Men om jag tar mig i säng nu så får jag ju ändå sova några timmar, men jag lär väl inte ha tagit mig dit förrän om en timma, sen hinnner jag inte somna innan P är hemma och vips så är klockan ett och jag ska upp om fem timmar.. Nej nu får det vara nog!

Godnatt.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS