Sådär!

2010-04-07 @ 22:37:05

Har försökt ändra min bloggdesign, svårt att välja bakgrund. Sen så vet jag inte vad jag ska ha för header heller. Är inte så sugen på att lägga upp någon bild på mig egentligen, även fast jag är så vacker!

Blev ingen träning idag, åkte förbi på Röda Korset istället och försökte höra mig för när jag jobbar nästa gång osv. För er som inte vet så frivilligarbetar jag i Röda Korsets butik på Ersboda en lördag i månaden och jag måste säga att det är det bästa jobb jag någonsin haft - fast jag inte får betalt! Det är superkul att jobba i butik och träffa så mycket folk. Om det är någon som är sugen på att joina gå in på deras hemsida (www.redcross.se) eller prata med mig!

Vi har iallafall köpt en dunderladdning med frukt och grönsaker för den här veckan och jag måste säga att det känns väldigt bra, älskar frukt. Snart börjar det vara dags att krypa ner i sängen, har föreläsning 8-12 imorgon och tror att den kommer handla om inkomstslaget kapital om jag inte minns helt fel.. Men först kvällsfika med proviva nypon, plommon och hårdbröd med kalkon.

Ursch vad jag längtar tills vi åker bort förresten, kommer att bli så kul!!

Kommentarer
Postat av: Tony Montana

Vi är så extremt snygga!!

2010-04-08 @ 21:13:26

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS