Sådär ja!

2010-04-28 @ 20:23:24
Färgad och duschad! Snart kommer min moster förbi med en massa papper från sitt företag för att jag ska fixa hela bokföringen för 2009 innan det är dags för henne att inkomstdeklarera,  det är min återkommande vårsyssla. På tal om vår är det snart sommar så jag bjuder på en till stugbild med min lilla fina moppe (och vår mysiga solbädd) som ska tuktas i sommar! Eller ja, köras med iallafall. Moppen har varit min vän sen jag var 15-16 år, eller ja det har ju hänt att jag knappt fått igång den vissa dagar så vänner har vi väl inte alltid varit. Min cross ska tuktas däremot så jag måste väl bjuda på en bild på Lillen med.






Kommentarer
Postat av: Stella

Fan vad fett, du kör cross? =)

2010-05-01 @ 11:08:14
URL: http://stellafadel.webblogg.se/

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS