Så det kan gå!

2010-04-05 @ 18:25:05
Här sitter jag med min första blogg! Har en känsla av att det inte kommer hända så mycket spännande här för er andra att läsa.. Men om ni tex är hemskt intresserade av skatterätt så kanske ni ska trivas! Orkar faktiskt inte skriva om vem jag är, det visar sig nog med tiden men förmodligen så läser bara mina kära vänner min blogg ändå.

Har just läst ut en hemskt spännande bok vid namn Konstitutionell skatterätt som handlar främst om hur den svenska skattelagstiftningen fungerar i förhållande till EG-rätten mm. Imorgon har ska jag träffa min grupp på uni och förbereda ett seminarium vilket betyder att det är plugg ikväll som gäller.

I helgen har det vartit förkylt här hemma tyvärr.. Men det blev jobb tors-fre, party på fredag, stan och pyssel med Nina på lördagen och igår drog jag och P till stugan! Vi försökte köra skoter men det resulterade i oändligt många fastkörningar och fula ord, men till slut fick vi upp en eld - eller ja, jag pepprade på mitt egna utnämda smeknamn MacGyver och styrde upp grillningen med allt vad det innebär.

Tillbaka till pysslet - jag älskar att göra smycken! Så mycket att jag och Nina surrade om att starta en studiecirkel, någon som är på?

Åter till plugget!
Kommentarer
Postat av: P

Jag tror att med mystiske Mr P, förtjänar ett namn...

2010-04-05 @ 18:32:19

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS