Övning!

2010-04-22 @ 19:21:20

Övning ger färdighet, förhoppnningsvis. Har suttit på uni och räknat hela dagen, sen blev det Bodypump 16.00 och det gick dåligt. Orkade inte lika mycket som jag brukar vilket kändes tråkigt. Det beror förmodligen på att min kropp känner sig lite lite sjuk men mitt huvud vägrar fatta. Det var däremot jättekul att Erika hängde med! Hon är en av mina gruppmedlemmar och min nya vän. Jag lyckades övertala henne att hänga med och träna, roligt med sällskap och förhoppningsvis blir det fler gånger. Imorgon vet jag inte om jag hinner träna, jobbar 17-22 och måste måste plugga riktigt ordentligt.

Jag köpte två nya nagellack igår, ett kritvitt och ett bajsbrunt. Ja ni läser rätt.. Vet inte vad jag trodde då jag valde, men inte att det skulle se ut som skit iallafall! Snarare lite mystiskt mörkgrön/brun modern färg men så blev det ju inte. Det värsta av allt är att jag börjar vänja mig med nyansen, och ingen har kommenterat färgen än förutom P då men det är väl ingen som törs.

Nina är i Sverige igen, i Stockholm närmare bestämt och ska åka nattbuss hem eftersom flygplatsen är stängd här igen. Tycker faktiskt lite synd om henne! Men som hon sa själv, det kunde vara värre om man satt fast i Kina eller något annat avlägset land.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS