Ont!

2010-04-21 @ 22:37:30

Får ont i hela kroppen av att bara sitta still och plugga, ryggen är värst. Har gjort ganska många uppgifter ikväll så jag törs ge mig lov att hoppa i säng snart. Är väldigt trött och fryser. Har suttit med tofflor hela dagen men har lagt till tjocksockar i tofflorna, druckigt te, sen har jag använt en handvärmare åt både händerna och fötterna plus att P hämtade en fleecefilt och bäddade in mig här på stolen så nu fryser jag bara om händer och näsa! Men fryser som sagt fortfarande. Så det ska bli skönt att krypa i säng och extra skönt att krypa ner under samma täcke som P så att han får värma mig.

Imorgon är planen som sådan att jag ska ta mig till uni och plugga sen Iksu och träna. Börjar dra ihop sig med pluggdagar kvar nu.. Vet inte vad det blir för träning än, beror helt på hur jag känner mig imorgon, är det bra så blir det nog Cykel 40/55 eller Stepmuskel och är jag fortfarande dålig så blir det Bodypump för då behöver jag inte få upp något flås.

Är det ingen som har något bra tips på hur jag inte ska bli förkyld på riktigt?

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS