Ny MC!

2010-04-12 @ 20:36:52

P köpte motorcykeln och lever just nu i något slags lyckorus över att ha en ny leksak! Det som är så bra med den här motorcykeln är att jag har en skönare plats där bak och slipper därmed alla diverse krämpor den förra gav. Har precis fikat två hårdbröd med kaviar och saft till, inge bra med saft.. Borde nog ha valt Proviva nypon känner jag såhär i efterhand.

Nu ska jag läsa lite till, det tar aldrig slut. Om ni är sugen på att börja plugga förbered er på att aldrig vara ledig! Tur det är roligt samtidigt! Blir nog sängen tidigt ikväll, ska träna bodypump 7.15 och måste stiga upp 5.30.. Vi håller just nu på att se Juno i sängen, fick köpa den för 29:- om jag inte minns fel när vi hyrde en film förra veckan vilket var lätt värt för den är ju faktiskt bra.

Hej svejs.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS