Ny dag!

2010-04-22 @ 08:56:27

Känner mig piggare idag vilket betyder att träningsväskan hänger med på uni! Sitter och äter frukost nu som består av två kokta ägg, två havremackor, ett glas juice och en kopp te. Älskar frukost! Självklart, precis som alltid, så har jag fått en äcklig finne av att äta skräpmat, slår aldrig fel alltså! Helt sjukt irriterande att en dags fusk gör så mycket för kroppen? Det var ens inte så gott att det är värt det och inte bara för finnen då utan även för att jag mår dåligt av skräpmat. Är det ingen annan som får det likadant?

Idag blir det fiskbiffar till middag, och träning! Jag behöver köpa nya byxor eftersom jag bara har jeans som inte passar till något eller på mig längre. Skulle vilja ha ett par mörka jeans. Men shopping får vänta tills nästa vecka, om jag får en bra lön det vill säga. Nu måste jag få någon fart! Hej.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS