Nattis!

2010-04-12 @ 21:50:37

Nu ska vi hoppa i säng, är sjukt trött och har ju som varit det sen jag kom hem efter lunch. Hoppas verkligen att det är vanlig trötthet och inte att det är någon hemsk förkylning på väg för det har jag då verkligen inte tid med just nu..

Har hunnit läsa lite mer nu vilket känns skönt! Tips på en helt underbart bra låt som passar väldigt bra på förfest eftersom alla känner igen den: 
http://www.youtube.com/watch?v=sd1IfDN6VKY&feature=fvst

I musikvideon får vi se klipp från en helt underbar film Benny & Joon som ni måste se om ni gillar lite mer romantiska filmer! Just nu är min film på utlåning hos Patriks mamma annars hade jag nog sett den i veckan, blev så sugen nu. Den handlar om två personer som båda är lite annorlunda (konstiga) och försöker skapa en relation. Ungefär lika knäppa som jag och P! Fast jag vet inte om det är möjligt? Jag vann förresten i brottning idag, det slutade med att jag satte mig på P's huvud!

Nattinatt!

Kommentarer
Postat av: P

Du är knäppast Dunderklumpen. Dessutom blir du så arg när jag inte låter dig vinna i brottning ;) kyss

2010-04-13 @ 22:27:46

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS