Middagsdags!

2010-04-14 @ 17:25:21

Egentligen skulle vi äta sejfilé med vitsås och potatis idag men ingen av oss var sugen så det blir tjockpannkaka med bacon (Fläskpannkaka? Det är inte plättar eller tunnpannkakor iallafall!) och det känns mycket bättre. Tog sovmorgon i morse, var på skolan strax innan nio för att sätta mig med min grupp och förbereda oss för imorgon. Jag trodde att det skulle gå snabbt, att jag skulle få sitta kvar ensam och plugga innan Cykel 40 började 15.15 men vi var klara 16.00!! Känns riktigt drygt att måsta fara upp till Iksu ikväll och träna så jag vet inte om jag ska skippa, men är väldigt pepp på ett konditionspass ändå. P ska till Jonas ikväll så jag är ändå ensam, men borde plugga gärnet inför nästa vecka och skippa träning..

Idag har vi jobbat med inkomstslaget kapital och tittat mest på fastigheter och aktier. Riktigt svårt! Men det är nog för att det är första seminariet imorgon om kapital så jag är inte riktigt inne i alla lagar än. Det ska nog ordna sig! 

Nu är maten snart klar så jag måste springa iväg och ta ut den ur ugnen eftersom min lata man har somnat i soffan efter en hård dag med tandläkarbesök, motorcykelkörning och däckbyte! 

Hörs.  

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS