Mer pyssel!

2010-04-07 @ 17:27:13
Blev lite smycken gjorda här idag efter plugg och matplanering! Njut av mina underbara smycken! Synd att det inte varit strålande sol idag för då hade ljuset varit bättre när jag tog kort..






Nu ska jag åter igen försöka väcka min älskade sleeping beauty så vi kan göra tacos, mumma! Sen blir det att åka på Maxi och veckohandla, det mina vänner är supermysigt. Veckans nyheter i matplaneringen är att göra avokadosallad, fiskbiffar, kycklinglasange och fisk i ugn med tomater. Som skrivet är gillar jag inte fisk men jag har lovat mig själv att försöka lära mig att äta fisk, det går sådär. Det smakar fortfarande dynga! Men jag börjar bli van med smaken iallafall.

Simma lugnt!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS