Matdags..

2010-04-21 @ 15:58:53

Det här känns lite tungt! Vi ska äta skräpmat till middag.. För att fira att P är så duktig i skolan! Bra anledning men dålig mat. Hoppas jag inte börjar må dåligt av maten iallafall. Just nu lutar det mot Frasses, Max har för slaffsiga burgare och McDonalds har för lite slaffs. Oftast äter vi ju på McDonalds men nu då vi varit utan skräpmat så länge känns det roligare att äta en burgare med riktig dressing.  Imorgon blir det att skärpa sig igen! Ska hoppa över träningen idag också, känner mig mer förkyld nu. Hoppas det känns bättre imorgon så jag kan träna något lugnt!

Här har det inte hänt så mycket spännande idag, har pluggat och sett Lyxfällan och Svenska Hollywoodfruar samtidigt. Köpte en fin skjorta idag på H&M, på rea såklart!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS