Kväll igen!

2010-04-13 @ 22:21:59

Dagarna går då fort då man har fullt upp.. Var ju iväg tidigt idag, närmare bestämt kl 7.15, och tränade bodypump och det var riktigt jobbigt idag men jag ökade faktiskt på rygg! Sen iväg och plugga och luncha på skolan, seminarium kl 13.00 som faktiskt gick bra fast det gör det ju oftast. Snabbt hem och byta om, laga middag, slå in present och fara till Emma. Var jättekul att få träffa alla där!

Idag gjorde jag kycklinglasange med spenat och det var väldigt gott! Någon som vill testa?
http://www.receptcentralen.se/snabbt-och-enkelt/snabb-kycklinglasagne/

Har inte riktigt bestämt mig för om det blir Cykel 40 kl 7.15 imorgon eller inte, skulle lika gärna kunna träna samma 15.15. Får se hur sent det blir ikväll och hur trött jag är imorgon helt enkelt.

Grattis igen Emmablämma 23 sköna år gammal idag! 21 år sen vi blev vänner borde det vara i år, vilket är rätt häftigt. Häftigt är också kring 20 år med Heidi! Vi kan nog inte sluta umgås någonsin verkar det som, men det gör ju inget..

Nu plugg!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS