Konsten att klä sig billigt..

2010-04-29 @ 20:13:49

Ja tolka det inte fel nu, utan här är ett tips från en fattig student. T-shirt från H&M 49,50:-, svarta leggings från H&M 79,50:-, cardigan från Patriks garderob 0:-, sjal från Patriks garderob 0:-, armband hemmagjorda för ca 20:- och slutligen hemmagjorda örhängen för ca 10:- vilket slutar på ynka 159:-, vilket är ganska bra va? Tills mannen i mitt liv upptäcker vad jag har på mig iallafall. Skorna får du för 299:- på Din sko just nu vilket jag tycker är ett kap, men kanske inte det billigaste som går att ha på fötterna. Kanske borde ha varit barfota istället?



Nu ska jag göra lite bokföring sen ut och premiärspringa = dö en smula. Köpte ett löparset ikväll på rea som jag har tittat på flera gånger de senaste två månaderna och nu slog jag till vilket betyder att jag är fattigare än vad som är tillåtet såhär tidigt in på månaden. Så nu är det bara att hålla hårt i pengarna så att jag har råd med ett nytt månadskort till bussen om två veckor - eller så får jag börja cykla helt enkelt!

Kommentarer
Postat av: P

Jag förstår att det blir billigt när du stjäl av mig!!! Men jag är nöjd att jag äntligen fått ett namn på din blogg :) Pusso!

2010-04-29 @ 21:45:19
Postat av: L

SV P: det är mina kläder nu! Ja visst kan det vara behändigt att ha ett namn? Nuss

2010-04-29 @ 21:54:23
Postat av: LORISSA

Ja, visst är det respektlöst!? Varför kan man inte bara hålla sig till sitt och låta alla bilda en egen uppfattning om folk omkring sig?



Jag får jobba i princip så mycket jag vill, men absolut minst 32 timmar/månad (vilket ju är stört lite, så det är inga problem). Och så får jag ta semester om jag vill, men tror inte jag ska göra det..



Shit, jag förstår att du fick träningsvärk, båda riktar ju in sig på samma muskelgrupper :D Men det är hemskt roligt i alla fall :)



Vilken härlig outfit du fick ihop, och smidigt att låna av karln :)

2010-04-30 @ 01:06:30
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: ANGELICA BLICK

sv; tack , de ska bli suuperkul:) ja de är såå hörligt! greklnd och p&l blir de nog :)sj?

2010-04-30 @ 08:47:08
URL: http://angelicablick.se

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS