Jobbhelgen avklarad!

2010-04-25 @ 21:37:45

Ja nu har jag jobbat klart för den här helgen, har gått så bra! Däremot, vad är problemet med att inte sälja frimärken på en matvarubutik?? Sen att dessutom inte ta kort på köp under 50:- när jag väl hittat en butik som säljer frimärken? Väldigt lustigt!

Ta en kik på bilderna här nedan! Min nya sjal, mitt nya armband och det lustigaste av allt - P har lite fler jackor framme än mig. Sen är det jag som alltid får höra att jag har för mycket kläder? Har inte så mycket spännande att skriva ikväll, har som inte gjort något spännande idag. Eller ja jag har kollat på sommarschemat och det ser mycket lovande ut. Jobbar 85% första perioden och nästan 100% andra men då har jag eventuellt ledigt en vecka mitt i allt och det var mer än vad jag kunde hoppas på! Nu ska jag ta tag i mitt liv och eventuellt plugga. Förresten, vet ni om att jag har världens bästa sambo? Nu vet ni om inte annat!


 

Kommentarer
Postat av: P

Du är mitt allt älskling! Jag hade dessutom fler skor än dig framme också ;) Kyss

2010-04-26 @ 14:25:43
Postat av: L

SV P: Du är allt mitt med konstigt nog!? Hehe ja du har ingen rätt att klaga på mig. Du måste nog dra ner på shoppingen älskling! Puss

2010-04-26 @ 20:11:17

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS