Jag är bra!

2010-04-26 @ 20:07:47
Jag hade bråttom idag innan jag skulle på uni så jag glömde träningsväskan.. Sen fick jag sms från Johanna som slutade med att hon till och med ville låna ut sina träningskläder och skor bara för att jag skulle hänga med. Så jag gjorde så att jag snabbade mig hem och hämtade väskan och tog då bilen till Iksu för att köra Cykel 40. Det gick jättebra och jag cyklade jättesnabbt och långt! Men, fortfarande är spinning väldigt tråkigt. Ikväll har vår lägenhet invaderats av folk som vill ha den vilket gör att det känns lite vemodigt allt det här med att flytta eftersom det faktiskt är som alla säger - lägenheten är jättefin! Vet ni om att tjejer använder dubbelord som jättemycket, superbra etc mer än killar? Jag är bra på det iallafall!

Vi åt kycklinglasagne till middag men hade lite lite kyckling så jag ville ha i svamp och en massa annat som vi inte hade. Det slutade med att vi slängde i lite krossade tomater med basilika och det mina vänner är det godaste jag ätit på länge! Klår kinamat, hamburgare och pizza faktiskt. Så gör dubbelt så mycket sås och ta även krossade tomater. Sen så använder vi kycklingfilé och inte färdig kyckling. Kanske enklast och skriva ett eget recept?

Kycklinglasagne

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS