Ja då!

2010-04-24 @ 16:47:57
Det blev ett kap idag, eller flera egentligen. Ett par skor, en bikiniöverdel, solglasögon, sjal och ett armband! Skorna var ju på rea 299:- och det var lätt värt. Ringde och väckte upp Nina efter tentan, som för övrigt gick bra så jag hoppas på det bästa, så jag fick shoppingsällskap! Vi fikade på NK med P också och vi tjuvdrack Coca-cola men det konstiga var att det inte var lika gott som sist? Fast det är ju bara bra då jag ska försöka sluta! Ja sen for P och vi blev kvar på H&M i typ 2 timmar.... Värt! Jag ska försöka lägga upp bilder på mina fynd sen men nu är det dags att börja med maten och hälla upp ett glas vin. Hemmagjorda hamburgare med guacemole, dressing och massa sallad gäller ikväll! Men vi hörs sen mina vänner!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS