Grillrök..

2010-04-18 @ 17:24:16

Nu luktar hela jag grill! Men det är värt det. Vi har ätit hela dagen känns det som, blandat med snöbollskastning och en massa prat. Jag hade ju tänkt hinna fara på Shake it kl 16.00 men missade det med kanske fem minuter.. Så det lutar mot en träningsfri kväll? Men det är nog lika bra eftersom jag har ont i halsen. Pluggfri kväll blir det däremot inte! Tror inte att jag behöver äta någon middag men ska nog göra kycklinglasange så vi har matlådor tills imorgon och istället äta något mindre snart. P jobbar tills klockan tolv ikäll så jag får passa på att plugga gärnet.

April är en konstig månad - snö, sol, regn, sol, storm, snö, regn, sol...

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS