Goda hamburgare!

2010-04-24 @ 19:39:30
Middagen blev väldigt god! Var jättehungrig och hela världen höll på att rasa för mig men nu känns allt bra igen. Kolla in receptet på hamburgarna. Vi gjorde så att vi la lite havregryn i blöt och blandade i ett ägg, ströbröd och lite vatten med färsen så själva hamburgaren blir saftigare och håller ihop bättre. Sen valde vi att ha lättsaltade majschips och guacemole till iställe för pommes eller något liknande.



Som skrivet är så blev det en lyckad dag med både tentan och shoppingen. Här kommer ett kort på fina Nina som var lite, ja vad ska man säga, trött och sliten från gårdagen? Mysigt att sitta på fik tillsammans!



Nu ska jag joina min karl som ligger i soffan och äter glass medans han ser på Niles City 105.6! Jag ska göra ett halsband eftersom jag köpte 2 meter kedja igår. Hoppas ni har en lika bra kväll!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS