God morgon!

2010-04-16 @ 06:57:41
Ny dag nya tag! Sitter och äter min frukost i vanlig ordning. Inte vanligt och dessutom sjukt irriterande är att vi inte har något varmvatten? Jag kan med andra ord inte duscha som jag gör varje morgon och det har nog förstört hela min dag. Ska ju på Iksu sen idag så jag tror jag tar med alla duschsaker för vem vet när vi har varmvatten här igen, det är inte så högt tempo här på att fixa saker tyvärr..

Nu ska jag ta och läsa tidningen! Frukost är det bästa på hela dagen och viktigast, man ska starta dagen på det bästa sättet med nyttig mat och gott att dricka. Vi hörs.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS