Frukost idag igen!

2010-04-27 @ 08:30:11

Precis som alla dagar är det en riktig frukost som startar dagen. Skulle inte överleva utan min frukost! Det blir verkligen en vana till slut, gäller bara att komma in i det och att börja äta direkt man stiger upp. Nu är det väldigt länge sen jag lärde mig att äta direkt på morgonen så det finns inte en enda dag jag hoppar över mitt morgonmål! Jag satt uppe alldeles för länge igår och spelade dataspel.. Men ibland behövs det en paus och göra något annat. Idag ska jag på uni som vanligt. Men kl två då ska jag då ner på stan och träffa Heidi - shopping! Blir nog väldigt roligt skulle jag tro. Sen måste jag ju träna men det får nog bli ikväll. Hade ju egentligen tänkt hänga med Nina på Ikea idag men det slutade med att vi var billös så det får bli en annan härlig dag.. Vad gör ni för roligt idag?

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS