Flygsugen?

2010-04-21 @ 08:31:47

Emma och Sofi är strandade i Stockholm och tar sig inte till Paris. Nina sitter fast London och tar sig inte hem, eventuellt imorgon dock. Nu sitter jag och läser om flygkaoset i DI och det har tydligen uppkommit en andrahandsmarknad på de flygbiljetter som går att få tag på. Vad tror ni om en flygstol från London till New York för 85 000:- ? Eller betala det pris som British Airways tar för enkelväg från till London från Sydney för 50 000:-, alltså som ordinarie pris? SAS tar även högre priset just nu, 10 000:- för en enkelbiljett från New York till Stockholm.. 

Tur att jag inte ska någon stans just nu med flyg! Undra hur SAS ska klara av krisen som redan satt i skiten? Nu ska jag göra mig klar så jag tar mig på H&M i tid och hinner hem och plugga. Ses!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS