En tröja rikare..

2010-04-27 @ 21:48:54

Blev en väldigt lyckad dag på stan, hittade en massa nya fina kläder åt Heidi. Sen lyckades även jag komma hem med en tröja, ett par leggings och en skjorta. Men skjortan lämnade jag tillbaka eftersom jag inte var riktigt nöjd med färgen, den var ljusblå, men annars älskade jag den och jag vill så gärna hitta en jeansskjorta som passar.. (23 plagg med in i provhytten på älskade H&M) 

P mötte upp mig på stan för att vi skulle gå och äta tacobuffé på Balders. Maten var helt okej men visst är det lite äckligt med mat som stått länge och folk som tagit i alla slevar och på det så ska man själv äta med händerna? Men hur som helst så var det väldigt mysigt att äta ute, vi har det bra ihop! Ja sen har vi veckohandlat som vanligt. Det är proppat i vår kyl och i båda fruktskålarna och det är väl det bästa som finns? (18-pack ägg, mumma!) Jag gör som alla som är med i Cribs, visar vad jag har i kylen! Saknas bara ett pampigt hus och lite pengar..

Planerna är nu klara för valborg - grillning hos Heidi och Johan! Det kommer bli så roligt, veckans höjdpunkt!

Kommentarer
Postat av: P

Vi är mysiga älsk ;)

2010-04-28 @ 06:18:30

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS