En sak till..

2010-04-19 @ 15:21:29
Om det är fler där ute som är som jag och P, smala och kan knappt gå upp i vikt kommer lite tips på hur man ska göra för att behålla vikten. Om jag slarvar en vecka med att äta mycket skräpmat och oregelbundet går jag ner 2-3 kg på en vecka. Det är lika svårt för oss två här hemma att gå upp i vikt och behålla den som det är för en överviktig att gå ner i vikt och stanna där. Jag har med andra ord hög ämnesomsättning. Sen det många inte har förståelse för är att det är inte roligt att få höra hela tiden att man är så smal, skulle du säga till en överviktig person att hon/han är så tjock?

Håll vikten!

Nog om det, jag har blivit väldigt bra på att hålla mattider och tycker det är det bästa som finns, och det är inte alls jobbigt bara man kommer in i det. Sen blir jag inte lika lättirriterad eller lika känslig, det tror jag P tycker är det bästa!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS