Duktiga jag!

2010-04-19 @ 15:12:30
Gick på Cykel 40 istället för Bodypump och eftersom min kondition inte är på topp så brukar jag inte vilja fara på spinning för jag orkar inte stå och cykla så länge som instruktören. Egentligen är det ju så att man ska köra på i eget tempo men det är tråkigt då man inte hänger med. Men då idag, då orkade jag stå alla gånger utom en! Det är väldigt bra för att vara jag. Så jag är väldigt nöjd.

Det gick bra på uni idag, vi hade det mesta rätt vilket känns bra. Nu ska jag plocka ur diskmaskinen eftersom min karl har varit lat igår och idag och inte gjort det. Vi ska göra Nyttiga fiskpinnar till middag, med andra ord hemmagjorda och inte helfabrikat. Eller borde det vara halvfabrikat eftersom man måste värma själv? Konserver är då halvfabrikat. Men det är ju bara att värma och äta fiskpinnar alltså klart på en gång? Som tur är så slipper jag äta färdiga fiskpinnar tack vare diverse matintoleranser.

Nyttiga fiskpinnar!

Läs och njut ni som äter halv- och helfabrikat: (Med andra ord ska jag också läsa)
Deprimerad av mat?

Men det säger sig själv med tanke på alla läskiga tillsatser, som konserveringsmedel? Alla E-ämnen? Äter man nyttigare mår man nog bättre på alla sätt, och nyttig mat är oftast godare! Men det är svårt att vänja av sig att hela tiden stoppa i sig konstgjorda smaktillsatser sen helt plötsligt börja äta mat som smakar som just mat. Men till slut går det inte att gå tillbaka till tex pyttipanna som får mig att vilja kräkas!
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS