Dans!

2010-04-17 @ 18:55:34
Nu har jag jobbat klart, tränat Just dance it, ätit glasnudlar med lövbiff till middag och dessutom duschat. Har som vanligt varit kul att jobba men inte så mycket folk idag däremot. Nu ska jag bara fixa till mig lite sen ringa Heidi och höra vad som händer ikväll. Sen ska jag försöka hälsa på P på jobbet också.

Danspasset var inte så speciellt roligt, mest för att det blev för svårt. Tror jag kommer ge det en chans till eftersom det brukar behövas på de där passen. Gillar ni att dansa? Det gör jag! Det sprätter i mina ben då jag hör en bra låt och jag dansar väldigt ofta här hemma när jag håller på att göra grejer. Knäpp? Ja förmodligen..

Hejdå!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS