Dålig dag..

2010-04-20 @ 13:51:06

Allt har gått dåligt idag. Håret ser ut som skit, jag spillde te imorse, slog armen ordentligt i en stol, trodde att jag hade föreläsning 8-10 men det var ju såklart 8-12 så jag missade träningen som började kl 11 så jag släpade med mig trunken helt i onödan. Detta har lett till att jag har varit på dåligt humör hela dagen, känt mig förkyld och trött. Det blev lite bättre när jag kom hem nyss och grannens katt blev överlycklig över att se mig och följde med mig upp på lite mattbus! Nu sitter jag här lite lagomt less.

Blir Cykel 55 15.15 sen Bobybalance Bas 16.15 sen hem och hoppas på att P har lagat mat och därefter plugga! Gillar inte sådana här dagar. Hoppas på att det går över efter träningen. Sen hoppas jag även att ni har haft en bättre dag!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS