Bloggnamn!

2010-04-16 @ 13:04:05
Gick fort att göra uppgifterna idag så jag är hemma igen redan. Det är jättebra så jag får mer tid att plugga själv idag, är ju rätt mycket vi måste kunna tills på måndag och tisdag. P är ute med motorcykeln så jag får till och med lite lugn och ro här hemma ett tag för han är ju rätt stökig den där karln!

Ikväll vet jag inte vad som händer? Heidi ville att vi skulle festa men jag vet inte om jag har tid över till en helkväll.. Beror alldeles på hur bra jag pluggar nu på dagen, om jag får något vettigt gjort och dessutom fattar vad jag gör. Annars blir det nog lugna puckar här hemma för både jag och P jobbar imorgon. Jag ska vara på Röda Korset så det känns bara roligt att få fara dit även om det innebär att jag är upptagen på dagen.

Är det ingen som undrar varför min blogg heter Lisa MacGyver? Det började faktiskt en dag på uni för kanske 1,5 - 2 år sedan och har bara fortsatt! Jag är ju som ganska bra på att fixa grejer så det är inte så konstigt att jag blir förknippad med MacGyver - och nej, som P brukar säga, det är inte lätt att vara ödmjuk då jag är bäst. Nej men seriöst så fixade jag en hårnål åt Hannabanana Hammock och det hade varit en lång och tröttsam pluggdag så humorn kanske inte var på topp men då självutnämde jag mig till Lisa MacGyver. Det har gått så långt att P får heta Patrik Statoil M.G på Hannas telefon. Sen eftersom min fantasi inte var på topp när jag skulle starta bloggen så blev det väldigt enkelt att ta det och lite roligt samtidigt! Däremot hoppas jag inte att någon tar det på fel sätt och tycker att mitt bloggnamn är töntigt eller knäppt - fast det är det egentligen men inte om man vet historien bakom.

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS