Besökare!

2010-04-18 @ 10:27:00

Vad lustigt, har besökare på bloggen från Helsingborg, Västra Frölunda (Marie), Stockholm, Borlänge och Umeå! Nu börjar det bli lite varmare ute, skönt då vi ska vara ute hela dagen. Har inte sett röken av något askmoln än som tur är! Snart ramlar det väl ner en gammal skokartong över oss med små otäcka partiklar. Eller vad tror ni? Jag är mest brydd över om Nina tar sig hem eller om hon måste stanna kvar i London?

Nu måste jag ta tag i mitt liv och göra mig klar för färd så jag kan plugga ett tag i lugn och ro!

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS