Att vara trött.

2010-04-16 @ 19:20:32
Jag satt faktiskt och pluggade efter förra inlägget, men det slutade med att jag somnade efter en timma rakt över köksbordet.. Hade sjukt ont i nacken och i armen då jag vaknade efter en halvtimma. Trött eller vad? Intressant tycker jag att plugget är men min kropp var nog helt slut. Att vara trött är inte lätt!

Efter det så raggade P upp mig på en motorcykeltur till bolaget sen hem till mamma och pappa för att byta till bilen och vips så satt vi där och åt grillad entrecote med potatissallad, mums! Nu är vi hemma igen och har vikt tvätt och tagit ur diskmaskinen så nu är det nog bara lite plugg kvar sen en ledig kväll i övrigt. Blir inget party ikväll för oss tyvärr. Men jag känner mig alldeles för trött och för stressad över plugget, men vem vet vad som händer imorgon?

Ses.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS