Äntligen träning!

2010-04-08 @ 19:34:25

Sådär ja! Var på bodypump kl fyra idag, kändes riktigt bra fast det var väldigt tungt men det är det väl alltid ändå. Sen kunde jag inte göra annat än att skratta åt instruktören som var en kille som jag inte har haft tidigare och som blandande sina instruktioner med skönsång - på riktigt. Inte bara lite småljud här och där utan han sjöng så fort texten var peppande.

Innan träningen satt jag och pluggade, gjorde övningar och blev irriterad på att det helt plötsligt blev svårt. Tror att mitt tålamod inte var på topp efter 4 timmars föreläsning så jag är ändå väldigt nöjd med min prestation såhär långt idag. Imorgon är det ju faktiskt Yoga kl fyra på Iksu och det är ett baspass som skulle passa mina kunskaper riktigt bra men jag känner mig mer sugen på att gå på min favorit Stepmuskel samma tid så vi får se hur det slutar.. Tänkte sitta kvar på skolan tills det är dags för träning iallafall så det gäller att ta med mycket att äta!

Middagen ikväll var helt okej - fisk i ugn med tomater, lök och dill. Sen så åt vi potatis, hårdbröd och avokadosallad med avokado såklart, rädisor, citron och rucola till. Imorgon är det kycklingwok med nudlar och grönsaker som gäller vilket känns mer som min typ av mat! (Ingen fiskmänniska!)

Nu ni alla glada ska jag nog försöka göra något vettigt. P är och spelar lazerdoom sen skulle han träna så det är lite ensamt här ikväll, little and lonely = jag..

Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS