Ändrade planer..

2010-04-27 @ 10:54:19

Blev så sen iväg att det kändes lika bra att stanna hemma och plugga, ska ju som skrivet är träffa Heidi på stan kl två så det känns som om det tar för mycket tid att sitta på bussen fram och tillbaka. Jag har redan hunnit göra tre uppgifter idag vilket är en bra början! Det känns väldigt kul att få åka ner på stan med Heidi idag! Kul att göra något annat än att plugga. Såhär ser vårt köksbord ut just nu.. Eller ja, såhär ser det ut för det mesta.


Alltså ni måste kolla på min länk! Jag och P går och härmar päronen hela dagarna för tillfället.. Så sjukt roligt! Kolla!! Min länk blir dagens tips med lite nostalgi.

Walk on the wild side

Kommentarer
Postat av: JULIA

haha så kul länk ;) Och det ser ut som ett riktigt studentbord!



sv: ja men just det, det sa du ju sist kom jag på :) Jag ska bo i stugan så mycket jag bara kan, men jag har fått jobb på donken på Ersboda så jag ska försöka jobba mycket också :) Fick du jobbet på swedbank?



Ja, det är jättebra. Vi har en liten outtalad deal; den som lagar mat slipper diska. Så det blir alltid ganska lika fördelat i köket :)

2010-04-27 @ 12:29:22
URL: http://lorissalovebomb.blogg.se/
Postat av: P

Take a walk on the wassaaaa!

2010-04-27 @ 18:22:38
Postat av: L

SV P: äppilee.. kommisee.. he was a shee..

2010-04-27 @ 22:12:48

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS