AC/DC

2010-04-16 @ 19:46:27
I mitt hjärta tar AC/DC den största musikplatsen! Helt otroligt är det att gitarristen Angus är mest känd i bandet? Fast jag förstår varför - han klär alltid av sig på varje konsert - och jag har kort på det! Att se AC/DC live är en av de bästa sakerna jag gjort och hoppas att det blir fler gånger. Men i år är det Kiss som gäller igen då de spelar i juni.

Thunderstruck

You shook me all night long

The Jack


It's a long way to the top if ya wanna rock and roll

Stora frågan är - Bon Scott eller Brian Johnson? Jag är kluven men gillar båda! Tycker däremot att det är lättare att höra vad Bon Scott sjunger men jag har nog lyssnat mer på låtar med Brian Johnson. För mig är båda AC/DC iallafall men för många andra är det ena eller den andra som gäller.
Kommentarer

Här kan du kommentera mitt inlägg:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0


Personligt


Blogglista.se

Reggad på Commo.se

Bloggparaden

Personligt bloggar

Topplista

bloggping

RSS